3-time

jkk

Alkohol a využitie

V TRPG sa dá dosť často stretnúť s alkoholmi rôzneho typu. Obzvlášť keď sa dobrodruhovia rozhodnú prespať nejakom hostinci a boh chráň, aby to bol trpaslík. To je hneď o zábavu postarané. Preto aj vzniká schopnosť neopitelný. Teraz si, ale rozoberieme v akých prípadoch sa oplatí piť a v akých nie.

 

Hostinec

Ak hrá jeden dobrodruh, teda solista. Je lepšie keď už začne piť tak zmierov. Totiž môže padnúť do bezvedomia a prísť o všetky veci, ak nedopadne horšie. Zas na druhej strane, ak potrebuje informácie z tohto miesta, kde pije a má schopnosť neopitelný je vysoká šanca získať informácie.

Pri väčšej družine je vždy lepšie, aby jeden strážil, tak to nesmie preháňať.

Súťaže sú ďalšou alternatívou. V nej sa tiež hodí schopnosť neopitelný alebo mať vyššiu toleranciu alkoholu.

 

Sneh, mráz a zima

V chladných podmienkach je lepšie mať nejaký nápoj pomôže pri výdrži a aj zahreje. Tiež to, ale nepreháňať. Dokonca by som povedal po glgu alebo dvoch, lebo ak stratíte motoriku vaša postava stráca výhody na akciach.

 

Zranenie

Ak je vaša postava porazená alebo akým si spôsobom zranená je možné silným alkohol ranu dezinfikovať a pri užití alkoholu aj vydržať bolesť. Treba ale dávať pozor na magické zranenia a jedy, totiž to zranenie môže ešte zhoršiť. Dôležité je skôr zranenie identifikovať.

 

Noc a tma

Ak prídete o lucernu alebo fakľu

Ďalší zaujímavý obsah